Slot - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Ciel Zaat - WaarBenJij.nu Slot - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Ciel Zaat - WaarBenJij.nu

Slot

Door: Ciel

Blijf op de hoogte en volg Ciel

30 September 2016 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Vanmorgen een goed ontbijt in hotel Moon in La Coruña, koffer goed ingepakt! Het zakmes en de schaartjes uit de handbagage, die zijn we al eens kwijt geweest op de luchthaven en dat is zonde!
De taxi wordt gebeld en staat binnen 2 tellen klaar. De chauffeur brengt ons snel naar de luchthaven. Ingecheckt en koffer afgegeven, die gaat in één keer door naar Schiphol. Wij moeten in Madrid overstappen en krijgen één instapkaart voor beide vluchten.
We vertrekken uit Coruña met regen..... Jammer voor de pelgrims want ook in O Cebreiro is er regen voorspeld.
Ook de vlucht naar Schiphol gaat op tijd en loopt voorspoedig. Precies op tijd, om half 6, landen we. De koffer is er snel en de trein van half 7 kunnen we halen.
Rob staat in Driebergen en we zijn om half 8 in huis!
We kunnen terugkijken op een vlekkeloos indrukwekkend mooie reis.
Hopelijk doen de stenen in de vorm van een bloem bij het Cruz de Ferro hun werk en zal er iets moois uit bloeien....
Wij zijn voldaan en blij straks ons gewone leven weer op te pakken met de mooie herinneringen aan deze reis.

• 30 September 2016 - 21:27

Henk:

" Opgereisd pas halverwege...

of, zoals H.Post, Te voet naar Jerusalem, schrijft:
    "Zoals ik het al voorzag; het doel is bereikt, maar ik ben er nog lang niet"