oefenverslag - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Ciel Zaat - WaarBenJij.nu oefenverslag - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Ciel Zaat - WaarBenJij.nu

oefenverslag

Door: Ciel

Blijf op de hoogte en volg Ciel

17 September 2016 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

De koffer en de rugzakken zijn gepakt. Morgen nog even inchecken en maandag nog werken aan de overkant en daarna dinsdagochtend vroeg naar Schiphol

  • 17 September 2016 - 11:55

    Jurrie:

    Het eerste verslag is goed overgekomen. Al doende leert men.

  • 17 September 2016 - 12:45

    Frans Van De Kamp:

    Ik heb me altijd laten vertellen dat het een voettocht is naar Santiago. Nu lees ik dat jullie dinsdag naar Schiphol gaan, maar dan blijft bij mij de vraag hangen waar stappen jullie uit om toch stukje te voet af te leggen?

  • 18 September 2016 - 16:58

    Annemarie:

    Het oefenverslag is al heel spannend! Dat belooft veel voor de verslagen die gaan komen. Ik ga het volgen! Heel veel plezier en succes!

  • 20 September 2016 - 10:12

    Agnes:

    Het licht was al vroeg aan vanmorgen en ik neem aan dat de trip nu echt begonnen is. Ben benieuwd hoe het met het reizen af gaat lopen vandaag. Heel veel plezier en succes met de etappe van León naar O'Cebreiro.

    Tot over ongeveer twee weken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Santiago deel 1

Reis van León naar O Cebreiro

Recente Reisverslagen:

30 September 2016

Slot

29 September 2016

Dag 10

28 September 2016

Dag 9

27 September 2016

Dag 8

26 September 2016

Dag 7
Ciel

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 3604

Voorgaande reizen:

20 September 2016 - 30 September 2016

Santiago deel 1

Landen bezocht: