Dag 1 - Reisverslag uit León, Spanje van Ciel Zaat - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit León, Spanje van Ciel Zaat - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Ciel

Blijf op de hoogte en volg Ciel

20 September 2016 | Spanje, León

Vanmorgen in alle vroegte op pad (gebracht door Rob)met de trein naar Schiphol, vliegtuig naar Madrid en als sardientjes in een blik maar dat hoort bij een pelgrimstocht: niet te luxe! Vervolgens koffer gehaald en met de metro waarbij we ook nog moesten overstappen naar Madrd Ch waar de trein stond om verder te reizen naar Leon, ons startpunt.
Dat leip volgens plan en we genoten van het Spaanse landschap al kon je goed zien dat het droge hete zomer was geweest!
In Leon waren we lopend in 10 minuten bij ons leuke hotel. Op een pleintje met 25* een heerlijk camino-menu verorberevn is een genot. Nog even een rondje langs de kathedraal en in de Isidore kerk, waar ze morgenochtend om half 8 een pelgrimsmis hebben waarna ze de pelgrims zegenen.... Wat wil je nog meer. Morgen begint het écht. Eerst maareens douchen en slapen.

• 20 September 2016 - 22:23

Angele Kelder:

Ha Ciel en Jurrie,
    De grote wandeling kan nu beginnen!
    Fijn om te horen dat jullie in jullie hotel zijn aangekomen.
    Geniet een verkwikkende nachtrust om morgen, gezegend en wel, de eerste tocht te gaan maken.
    Een mooie tocht gewenst door Fred en mij Angèle

• 20 September 2016 - 22:56

Marianne :

Hoi Ciel en Jurrie,

Fijn dat de reis goed is gegaan!
    Geniet van jullie vakantie!

Groetjes Marianne