Dag 5 - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Ciel Zaat - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Ciel Zaat - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Ciel

Blijf op de hoogte en volg Ciel

24 September 2016 | Spanje, Astorga

Heerlijk geslapen! Ik ben weer bij! Een verrukkelijk ontbijt weer,met extra scrambled eggs en een yoghurtje, fruit !
Weer heerlijk weer. Dag hotel Gaudi, tot nog toe het meest luxe en heel vriendelijk hotel.
We gaan meteen een veldweg op met veel lavendel langs de kant van de weg. Uitgebloeid, maar ze ruiken nog erg lekker.
Prachtige natuur, heidevelden: de Posbank is er niets bij. Het is nog prachtig paars.
De weg is weer duidelijk aangegeven en als er geen lantaarnpalen zijn om gele pijlen op te zetten dan liggen er stenen op de grond in de vorm van een pijl!
We zien veel bekenden, er wordt gezwaaid. Wat een feestje is dit toch. Vandaag lopen we ruim 20 km.
Het is een klimmend traject, 300m hoogte verschil maar af en toe dalen we ook weer. De klimmetjes worden heftiger: we gaan de bergen in!
Om half 2 zijn we er al weer. De Duitse vrienden ook! Oostenrijkers, iedereen praat met elkaar.
Gezellig klein hostal Refugio de Rabanal.
Wassen en uitrusten maar weer.